نشست رئیس و معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی تهران با مدیران پرستاری
تعامل و تبیین افکار درست رمز موفقیت و کلید اصلی ارتقای کیفیت خدمات درمانی
در نشستی صمیمانه مدیران پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور دکتر سید رضا رئیس کرمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتر حمید چوبینه معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع برگزار شد، بر لزوم همفکری، تعامل، مراقبت از هزینه های بیمارستانی(احصاء درآمد ها)، توزیع عادلانه امکانات، بهبود فرآیندهای اجرایی و ارتقای رضایتمندی پرستاران تأکید ویژه شد.

تبادل نظر؛ «تصمیمگیریهای استراتژیک و تبیین برنامهها در حوزه پرستاری»
به گزارش روابطعمومی معاونت توسعه مدیریت و برنامهریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ در این نشست که عصر شنبه 6 اردیبهشت 1404 در سالن شورای معاونت توسعه برگزار شد؛ دکتر حمید چوبینه معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع ضمن خیر مقدم به مدیران پرستاری؛ گفت: این نشست فرصت بسیار مناسبی برای تبادل نظر، تصمیم گیری های استراتژیک و تبیین برنامه ها در حوزه پرستاری است. مطمئن هستم اجر زحمات شما عزیزان را خداوند متعال اعطاء می کند.
«ایجاد حس همدلی و اعتماد با همراهی پرستاران»
وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از بار درمانی در مراکز درمانی روی دوش پرستاران است؛ تصریح کرد: پرستاران نقش مهمی در ایجاد حس همدلی و اعتماد به بیماران دارند، پرستاران همراه و مونس بیماران هستند؛ این همراهی نه تنها باعث افزایش کیفیت مراقبت می شود بلکه حس اعتماد و آرامش بیماران را هم تقویت می کند؛ این مهم در زمان پاندمی کرونا به خوبی به منصه ظهور رسید.
معاونت توسعه؛ «پشتیبان و تسهیل گر»
دکتر چوبینه با تأکید بر اینکه ما در معاونت توسعه وظیفه داریم پشتیبان و تسهیل گر فعالیتهای شما در مراکز درمانی باشیم و قدردان زحمات شبانهروزی تکتک شما عزیزان هستیم؛ خاطرنشان کرد: با حمایتهای بیشائبه دکتر محمدرضا ظفرقندی وزیر محترم بهداشت و دکتر سید رضا رئیس کرمی رئیس دانشگاه سال مالی خوبی را در سال 1403 باتوجهبه چالشهای موجود سپری کردیم و امید داریم در سال 1404 هم بتوانیم حرکتهای ماندگاری را رقم بزنیم.
مراکز درمانی تابعه؛ «متولی ارائه خدمات شایسته به هموطنان»
معاون توسعه با تأکید بر اینکه تعامل و تبیین افکار درست رمز موفقیت و کلید اصلی ارتقای کیفیت خدمات درمانی است؛ گفت: زمانی که تیم درمانی و مدیران بهدرستی افکار مثبت و راهکارهای مؤثر را تبیین کنند؛ نتیجه بهتر به همراه ارتقای کیفیت خدمات درمانی و رضایتمندی بیماران را شاهد خواهیم بود.
در ادامه علیرضا عرب یارمحمدی مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه به ارائه گزارش مبسوطی در خصوص میانگین ماهانه پرسنل با گروههای مختلف کاری با 5 سال سابقه و ورودی و خروجی گروه پرستاری بیمارستان ها در سال 1402 و 1403 پرداخت.
«قدردان زحمات و حمایت های معاونت توسعه هستیم»
پس از آن سیمین رنجبران، مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران با تأکید بر اینکه «قدردان زحمات و حمایتهای معاونت توسعه هستیم»؛ یادآور شد: پرداختهای بهموقع کادر پرستاری نقش کلیدی در انگیزش، رضایت شغلی و حفظ کیفیت خدمات دارد. پرستاران اولین عناصر مراقبت انسانی هستند و اطمینان از پرداخت منظم و عادلانه، نهتنها انگیزه آنها رو افزایش میدهد، بلکه باعث میشود که تمرکز کاملتر و بهتر بر روی حرفهشان داشته باشند.
توضیح اینکه در خاتمه مدیران پرستاری باتوجهبه موارد مطرح شده و چالشهای موجود نظرات خود را مطرح کردند.
ارسال نظر